Dags för lördagsmys!

Allmänt


Så här såg Johanna ut då vi kom hem igår kväll vid ungefär samma tid. Ska lasta ner bilderna från idag nu så att ni får se dem sen 🙂

Jag & Johanna har varit "på jobb" fram till kl. 18 då sista butiken stängde dörrarna bakom oss och vi kom hem alldelens nyss så NU är det hög tid att lägga benen högt och SLAPPA och känna att det är LÖRDAG ! 🙂

Så : hos oss startar LÖRDAGSMYSET nu ! och jag ska fylla skålarna med chips & ostkrokar inför Sommarkrysset med Gynning & Berg. ( Undrar vad Carolina har på sig för snygg klänning i kväll? )

Men …. egentligen skulle jag ha varit något helt annanstans just nu…. nämligen på ODD MOLLY´S stora fashion-show med Helena Christensen på Grand Hotel i Stockholm så de där chipsen & krokarna är min tröst… *snyft*…. Olika omständigheter gjorde att jag inte kunde åka och det är liksom bara att gilla läget…  Och vad är väl en bal på slottet mot lördagsmys  med Johanna? 😉

Kategori: Allmänt | 7 Comments

7 responses to “Dags för lördagsmys!”

  1. Emma says:

    Ja jag vet hur det känns. Har själv en exklusiv inbjudan ligger här hemma men med en 8 månaders tjej som har separationsångest och är väldigt mammig så fick jag tänka om. Men vad är väl en bal på slottet…

  2. Helena says:

    Verkar som Aftonbladet ska visa webtv direkt från visningen kl 22.00. Det är ju inte live men bättre än inget…

  3. Trude says:

    Åh, vad söt Johanna är! Mysigt med lördagsmys och du är så duktig som jobbar så hårt. Jag beundrar dig! Förstår att det känns trist att missa visningen:(. Jag älskar Odd Molly och hade själv velat vara där nu, hihi;). Men du får äta lite extra chips och pussa på Johanna så känns det nog bättre snart:). Kram!

  4. Trude says:

    Förresten så läste jag På Blondinbellas blogg att man kan följa visningen direkt från deras hemsida! Det kanske vore nåt?:-)

  5. Johanna says:

    Men erat kvällsmys lät mycket roligare än Odd Molly-galan. Tänk så mycket Johanna njuter av mys med dig:)

  6. Sååå sö:)……

    Nu har jag äntligen svarat på alls frågor angående min svält och om jag verkligen vill dö!

    Moa-som vill bli lika smal som viktoria beckham

  7. Malin says:

    gud så söt hon är Johanna!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *