GODMORGON VARDAG.

Allmänt

Dagens reminder.

Goooodmorgon sweeties!

Vilken natt….somnade med datorn i knä runt kl.20…vaknade  kl.21.30, upptäckte att Sex and the city filmen var igång så började se på den, vaknade igen runt kl. 23.30, gick och la mig och vaknade sen kl. 03, 04.44, 05.40 och sen, till slut 06.50…zzz…. Så ja, hyfsat trött idag 😉  Hjärtat däremot är i perfekt fas (thank god!), hon somnade strax efter 19.30 igår och har sovit gott hela natten = lovely!  Det var statusrapporten, nu dags för dusch och sen fixa matboxen och off we go !

Johanna på Surin Beach i sin underbara klänning från Soup Store. Jag har SÅ många pics att visa er från semestern så stay tuned….. ! . Foto : Jonas Norén.

Önskar dig en perfekt start på veckan !  🙂

KrAmAr!

Miss.G.

Kategori: Allmänt | Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *