
Johanna hade "spring i benen" och tyckte att det var jättekul att vara ute på gården hos morfar.
Det var så mysigt att vara hemma på besök hos pappa & Inger i eftermiddag. Då vi kom dit sov Johanna gott i vagnen och då passade jag på att njuta solen men det dröjde inte så länge innan darlingen vaknade och det blev dags för lunch.
![]()
Det var kul att göra ett eget halsband men alltså VAR är alla rosa kulor ?? 😉
Efer maten lekte hjärtat med mitt gamla dockskåp, gjorde ett halsband, tecknade och åt galet mycket strössel (hon tok-busade). Efter ett tag får hon syn på grannens 2 barn som är ute och leker på gården och vips ! så sprang hon runt på deras gård och klippte gräset 😉
![]()
Skönt att vara ute !
TACK pappa & Inger för god lunch och en riktigt trevlig söndag! Vi ses igen imorgon! 🙂
♥






Så utrolig koselig, og idyllisk det så ut der. Likte godt den stien/veien med fine stener på sidene:)
Ha en fortsatt fin dag
Så uppfriskande för Johanna med klara, fina färger som INTE är rosa! =)