Maileg har ankommit min butik och änglakaninen är den s.ö.t.a.s.t.e. ! och för att inte tala om de små änglaråttorna som hänger… super duper cute.
Är det bara jag som ligger efter med att fixa julkalender och hänga upp stjärnor i fönstren? Jag är sååå bra på att tipsa er om att vara ute i god tid men själv ligger jag ljusår efter…. så, nu ska jag ta en kort jobbpaus och dyka ner i källarboden och söka fram änglar + annat juligt. Och om nästa blogginlägg dröjer så är det för att jag ramlat ner i någon kartong och inte kommit upp för vår bod är minst sagt proppfull så det blir inte helt lätt detta… Wish me luck ! 😉
♥







Lykke til i kartongene. Her har jeg stjerner i vinduene, lysnett ute på busken og, for meg, et absolutt must: grangirlander med lys rundt ytterdøren – det blir så stemningsfullt og koselig. Advent er den fineste tiden på året:-) klem
Tjihiii….du skriver så bra 🙂 Lykke til da, med kartongene! Vi flyttet i mai, så skjønner hva du mener for å si det slik 🙂
Vi flyttet også i sommer, og da virket det som en god ide å sette julekartongene innerst og nederst i loftsboden…
Lykke til med pynting! Klem!
Men du pynter jo så fint i butikken din hele året rundt!
Ikke noe stress 🙂
Hej fina Du!
Det är väl typiskt dig att ge ALLT av dig själv till allt och alla andra… Du är tossig du, helt rätt av dig att ta en djupdykning i dina underbara kartonger fyllda med härliga prylar. Jobbet kan vänta – mys och piffa till det så ni får julfint hemma för dig och din lilla fina familj.
Hur du än gör så gör du det så bra och det kommer bli så fint! Håller med dig om Maileg och dess söta små vänner i form av kaniner, möss och änglar – de är så bedårande söta.
Önskar dig en härlig kväll! Här hemma firar vi vår älskade dotter som fyller 12 år!
Kram,
Lena
Hej fina Du!
Det är väl typiskt dig att ge ALLT av dig själv till allt och alla andra… Du är tossig du, helt rätt av dig att ta en djupdykning i dina underbara kartonger fyllda med härliga prylar. Jobbet kan vänta – mys och piffa till det så ni får julfint hemma för dig och din lilla fina familj.
Hur du än gör så gör du det så bra och det kommer bli så fint! Håller med dig om Maileg och dess söta små vänner i form av kaniner, möss och änglar – de är så bedårande söta.
Önskar dig en härlig kväll!
Här hemma firar vi vår älskade dotter som fyller 12 år!
Kram,
Lena
❤ Maileg!!
Här är en till som också är lite sen med julandet hemma i år!
Kartongerna står nu framme… Det är bara orken och inspirationen som ska till!
Lite julmusik och glögg kanske kan göra susen!
Hoppas att det gick bra bland alla kartongerna i boden!? :))
Kram Cessan ❤
Vilken härlig bild! Fast jag fastnade mest för flickans strumpbyxor och skor! Måste leta upp randiga strumpbyxor till min lilla Loppa.
Lycka till bland lådorna. Ungefär som hos oss, fast vi bott i huset i snart elva år. Då samlar man på sig en del…
kram, 🙂