Ja, tack! en sån här vägg vill jag gärna ha!
Jag kom precis hem från mötet med helsesystern på J´s skola och vilken härlig dam det var. Och det värmer mitt mammahjärta att höra J svara på hennes frågor samtidigt som jag får en liten tår i ögat för det är så speciellt att höra henne prata om hur hon ser på livet, skolan, hemmet sitt etc… Söta lilla J som inte alls är så liten längre. Tänk – snart 2:a klass!
Jag knipsade lite inspirerande pics till er fina bloggvänner då jag var runt i butiker igår.
Enjoy!
SOM jag längtar till vi har bytt rum med varandra här i Casa Gizmolina. Då ska jag göra riktigt fint på sovrummet för ett fint sovrum skapar harmoni och får oss att sova lite godare…
Vackra stilleben kryddar hemmet. Och ha ha nu ser jag att jag kommit med på bild också 😉
Räck om handen alla som tycker att det här är fint!
En av stans vackraste blomsterbutiker.
Nu har jag precis slängt in en lasagne i ugnen. Shoppade en färdig på delikatessbutiken mitt emot J´s skola på väg hem. Enkelt, snabbt fixat & gott! 🙂
♥











Hei
Flotte bilder med mye inspirasjon. Hvilken butikk er det første bildet fra? Likte lampene godt…
Vad kul att du liker dem! 🙂 Bilden är från Bolina ute i Stabekk. check: http://www.bolina.no . Önskar dig en härlig kväll! Klem!