Gizmolinas på instagram.com
Häromdagen upptäckte jag att instagram finns på nett ! Och det är ju H.A.P.P.Y. N.E.W.S. till alla er som inte har instagram på telefon ! Nu kan ni alltså följa mig på www.instagram.com/gizmolinas Hur coolt som helst! 🙂
Dagens siffra: 1000 !
Här på mitt hemmakontor (köksbordet) strålar solen in genom fönstret idag. Lovely ! 🙂
♥








Ha en underbar dag.
Från ( instagram followers nr 1001 )
Många Kramar
Haha. Underbart att du börjat följa mig fina fru Svensson! 🙂 Är ni på väg till värmen snart ? Önskar dig en fantastisk dag ! Kramar!
Japp,om 4v åker vi 😉
Åh vad roligt, jag sparar den adressen!!:)))
Kikar in hos er varje dag man blir så glad av alla fina bilder!
Åh, vad coolt!Ska jag genast säga till min mor (som inte har en mobil som det fungerar på) Måste hon har ett konto för att följa mig tro?
Wee, jag har lyckats få 260 st.. jonasnorenpunktse ;))