L´ORÉAL PARIS BOUTIQUE.

Allmänt

Karl Johansgate 13 runt kl.10. Min långa strikkejakke kommer från Chill Norway, tee Lindex, jeans Anine Bing, skor Acne och väska Marc by Marc Jacobs och ja, det här är väl vad man kan kalla en bad -hair-day… men så går det då man försover sig…

Happy onsdag sweeties!

Den här veckan är det presseuke vilket innebär att dagarna är fyllda av happenings. Men t.y.v.ä.r.r. hinner jag inte få med mig allt (hur gärna jag än skulle önska)…. men, på morgon tog jag turen inom en fransk frukost hos Norges 1:a L´oréal Paris Boutique som slår upp dörrarna i morgon, torsdag.  Det är en riktigt, riktigt snygg butik med tydlig exponering och många frestelser…  t.o.m. för mig som inte är så bra på det här med make-up… 😉  Så , jag gick hem med några nya produkter som jag verkligen ser fram emot att testa!  och sen är det ju så fina priser på deras produkter så där kommer jag att shoppa en del till Johannas julkalender(de har tex hur många fina nagelack som helst).

Denna serie lanseras för 1:a gången i Norge i morgon. Tanken är att du lätt ska finna smink utifrån dina färger så om du tex har Jennifers färger så är “dina” läppstift, foundations etc vid sidan om hennes bild.  Själv fick jag för läppstiftet från Doutzen Kroes. Love it !

Som ni vet så ä.l.s.k.a.r. jag sotade ögon (men får det aldrig till själv så min bästa Emma hjälper mig alltid) och eyeliners så, nu köpte jag med mig Super Liner Gel Intenza hem efter rekommendation av de som visade mig runt så gissa om jag ser fram emot att testa den! Nästan all L´oréal personal i butiken hade på sig den så ja, den måste ju bara vara bra. (det är den guldiga boxen längst till höger.)

Denna tjusiga tjej demostrerade flera produkter för mig, bl.a. det serum som hon håller i handen.

Markerade ögonbryn är mer hot än någonsin… Very Cara…

Dessa 3 produkter är Norska kvinnors favorit L´oréal produkter ! (enligt en undersökning de gjort på Facebook).

Här i Oslo har vi riktigt v.a.r.m.t. väder idag och jag ska strax iväg ut på äventyr igen….om jag kommer mig iväg…ser att klockan tickar och jag har en hel del på min lista här hemma på kontoret… Och sen, i kväll, ska vi girls på middag hos fina vänner. Otroligt lyxigt att bli bortbjuden mitt i veckan och slippa stå vid spisen!

Njut din onsdag min kära bloggvän! 🙂

KrAmAr!

Miss.G.

Kategori: Allmänt | Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *