Smoothie är mitt substitut för kaffe (dricker inte kaffe, har aldrig gjort och kommer nog aldrig att göra. gillar inte ens doften…) och rosa pioner är de finaste. Min bluse = Isabel Marant, byxor Hudson och skönaste skorna från Toms (som svalkar härligt).
Kom precis in genom dörren efter ärenden & nagelfix. Alltså jag såg inte UT på fingrarna den här gången. Hade tappat 5 (!) av 10 naglar och de resterande 5 hängde och slängde så jag blev lite less faktiskt och valde att droppa påfyll av akryl den här gången. Känns skönt nu inför sommar & semester! Men det känns så klart ovant med så korta naglar, märker det xtra mycket nu då jag skriver på tangentbordet…
Jag var till Marna som invigde sin nya, egna, salong: Hos Marna, idag. Hon är så trevlig och duktig så om du är sugen på nagelfix inför sommaren så kan jag varmt rekommendera henne!
Kör med shellac nu. och franskt så klart.
Nu är J på kalas och det är världens finaste sommarväder ute så jag tror jag droppar alla måsten + borden som ropar på mig här hemma också tar jag en prommis istället. Kvällar som dessa växer inte på träd så det ska njutas! Och jag har ju 1,5 time fram till att J ska hämtas. Vilken L.Y.X.! 😉
♥









Dina finaste naglar ever, tycker jag! Suuuupersnygga & fräscha.
Kraaaam
Tusen tack ! 🙂 De känns fräscha. Happy tisdag! Kram!