Shit, shit jag har lyckats glömma min kod till min tfn och jag hittar inte det där lilla Telenor kortet där den står…. noooot good ! Kanske en reminder på att jag har för mycket att tänka på ? Får tänka på klassikern: “keep calm and carry on” 😉
Uppdatering: hittade kortet m koden !!! Thank god !
♥






Inte konstigt i denna kod-värld vi lever i.
Håller tummarna att det löser sig snabbt 😉
Ja verkligen hopplöst…. och så himla knäppt att plötsligt bara glömma… Söker febrilt efter koden här hemma just nu kan jag säga för utan tfn kan jag ju inte vara 😉 Önskar dig en magisk dag fylld av solsken! Kram ! 🙂
Logga in på “Dina Sidor” på Telenor!
Kram Cessan 🙂
TACK för tips ! men jag tror jag glömt min loggin dit… ? haha 😉 Kram!
… “Mina sidor” menar jag 😉
Hei. Flott at du fant det. Mye man skal huske eller vite hvor man har lagt. Sjekk ut postens tilbud om digi post på posten.no. Super smart 🙂 Ha en strålende dag 🙂
PS. superfornøyd med Syster P skjerfet jeg kjøpte hos deg på lørdag 🙂
Åh så bra att du är nöjd med ditt fina sjerf ! 🙂 och ja, det är inte helt lätt med alla koder etc …. så ska absolut checka digipost . Tack för tipset ! Önskar dig en strålande dag ! Klem !