ÖNSKA NÄSTA INLÄGG…!

Allmänt

Darlings! 

Fredag i morgon och jag tänker att DU får önska vad jag ska blogga om då och i helgen?

Love, Miss.G.

34
Kategori: Allmänt | 5 Comments

5 responses to “ÖNSKA NÄSTA INLÄGG…!”

  1. Katarina says:

    Kul idé då önskar jag tips på ”snygg” loungemusik med skön feeling!

    Ha en fin helg/ Katarina i Luleå

    • Emma says:

      Jag önskar dina bästa tips för att inleda helgen en fredag! Vad äter vi, vad myser vi runt i, vad dricker vi och vad ser vi på tv eller lyssnar på för musik för bästa fredagspeppen?
      Vidare önskar jag mig inlägg om dina favoriter du alltid återvänder till högt och lågt. Ser att Elsa Billgren haft sådana typ av inlägg och jag har gillat!
      Kram

  2. Anna says:

    Här kommer en lång drömmig önskelista:

    er nya lägenhet
    inspiration från din fina butik
    din favoritdoft – hemma + parfym
    din bästa start på dagen
    vad gör dig lycklig här och nu
    bästa tipsen för att glädja sina vänner i vardagen
    din önskelista till jul

    Önska får man! Kram

  3. Mimmie says:

    Dina bästa inredningstips nu inför höst och vinter hade varit så mysigt att läsa om! Kram

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *