Söndag runt kl. 19.45.
Så där ja, nu ska jag äntligen uppdatera det här inlägget så att ni får veta vad vi hade på oss i går då vi var på en trevlig familjemiddag hemma hos JIG´s syster. 🙂
Min fina silkebluse kommer från Zimba, byxor Maison Scotch, skor Chloé, väska Marc Jacobs.
Johannas underbara Chanel inspirerade jacka kommer från Benetton, det gör även hennes topp + kjol. Hårspänne Prinsessefin och hon bytte till sköna sandaler då hon och hennes kusiner var ute och lekte…
Inlägget är under construction… min mac är upptagen en stund ;)
Johanna älskar då vi matchar varandra, eller allra helst är “tvillingar” och jag kan bara hålla med henne om att det är fint med en lagom dos av mor & dotter match ! 🙂
♥









finisar
Thanx ! 🙂
Finisar! Och lagom matchiga i rosa.
Happy Monday!
Tusen tack ! och happy måndag till dig också ! 🙂
Nydelig bluse du har på deg, og så fin jakke på Johanna.
Setter stor pris på om du kan du avsløre hvilke merke det er på begge disse… 🙂
Ha en god dag, og ja du fikk selvsagt min stemme på Mama sin bloggkåring 🙂
Hilsen Ingrid
Min bluse är shoppad hos Zimba (www.zimba.no), märke: dondup. Och Johannas helt underbara jacka kommer från Benetton. Jag har shoppat den i Köpenhamn men har sett den bl.a. på Benetton på CC-Vest här i Oslo (det finns matchande skjørt till). Tusen tack för att du röstat på mig!! Happy måndag ! Klem ! 🙂
Takk for svar 🙂
Ha en god dag du også.
Hilsen Ingrid
🙂